Müşteri Bağımlılığında Mobil Uygulama Avantajı

Çevrimiçi etkileşimlerimizin giderek daha fazlası mobil cihazlarda gerçekleşir. Beş milyardan fazla mobil abone – dünya nüfusunun yaklaşık % 77’si çevrimiçi (Kaynak: Uluslararası Telekomünikasyon Birliği). 2011 yılında, Chadwick Martin Bailey tarafından yapılan bir ankette görüldüğü gibi, tüketiciler için bu yeni türden basit erişim, telefonlarından mal ve hizmet satın alan şaşırtıcı miktarda akıllı telefon sahibi ile %41’i kesin olarak yakalamaktadır.

Peki bu yeni mobil teknolojiden nasıl yararlanıyorsunuz? Cevap nispeten basittir: bir mobil uygulama kurun ve/veya web sitenizi, mobil tarama için doğal olarak dostça olacak şekilde ayarlayın.

Mobil Uygulamalar, akıllı telefonlarda ve diğer mobil cihazlarda çalışmak üzere tasarlanmış internet uygulamalarıdır. Webopedia.com’a göre, mobil uygulamalar kullanıcıları masaüstü veya dizüstü bilgisayarlarda daha sık erişilen İnternet servislerine bağlayarak kullanıcılara yardımcı oluyor. Fırsatlar dolsa da, işletmeniz için mobil uygulamaların üç avantajı belirledik: hız, bilgi hacmi ve reklam.

Bununla yüzleşelim, hasta olmayan bir toplumda yaşıyoruz. Ne istediğimizi biliyoruz ve şimdi istiyoruz. Çoğumuz, bilgisayarlarımızın bir dakikadan fazla sürmesini beklediğimiz zamanı göz ardı edemeyiz ve sabrımızı test ettik. Mobil Uygulamalar, mobil cihazlardan “beklemeyi” alır. Bilginin çoğunun, uygulama içinde saklanması çoğu durumda, yavaş bir 3G bağlantısı üzerinden yükleme bilgileri beklemeye gerek yoktur. Ayrıca, uygulamanın yüklenmesini beklerken diğer bilgilerinize erişebilmenizi sağlayan arka planda çok az bilginin güncellenmesi gerekebilir. Aslında, mobil uygulamalar tüketiciler arasında o kadar işlevsel ve popüler hale geliyor ki, Forrester Research raporu (FORR) 2015 yılına kadar, şirket tarafından üretilen cihazların neredeyse yarısının mobil olacağını öngördü!

ABD’de, internet hızlarımızla bağlıyız. “5G” ağları için teknolojiler büyürken, Japonya gibi diğer ülkelerin arkasındayız. Şimdilik, tüm bilgilerinizi internette saklamak mümkün değil. Bununla birlikte Mobil Uygulamalar, videolar ve kataloglar gibi daha fazla miktarda bilgi depolamak için idealdir. Ve bilgi uygulama içinde depolandığından, kullanıcı deneyimi büyük ölçüde geliştirilecektir.

Bülten panosu reklamı çok yaygın. Ama ne kadar etkili? Çoğu insan gibi, evinizin veya ofisinizin yolunda geçen reklam panolarının çoğunu muhtemelen unutursunuz. Ancak Mobil Uygulamalar, cebinizde taşıyabileceğiniz bir reklam şekli sunar. İşletme sahipleri için iyi haber, mobil uygulamalar aracılığıyla bu yeni pazarlama biçiminin yavaşlama belirtisi olmadan hızla büyüyor olmasıdır. 2009’da, insanların sadece % 23’ünün akıllı telefona sahip olduğu gerçeğini düşünün, bugünün% 35’ine (Kaynak: Neilson) kıyasla. Bu, Amerikalıların üçte birinin, mobil cihazlardan ulaşma potansiyeline sahip olduğu ve işletme sahiplerinin ele geçirmesi için bir reklam olanakları dünyası yarattığı anlamına geliyor.

  • Share:
İletişim Formu